Swieti kona! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu Swieti kona! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu

Swieti kona!

Door: Tejo & Wilma

Blijf op de hoogte en volg Tejo en Wilma

01 Februari 2010 | Suriname, Paramaribo

Swieti kona!

Nederland in de tropen!!
Geen sneeuw, gladde wegen en graden's onder nul.
Wij ruilen het allemaal in voor 3 weken zon, temperaturen boven de 25 graden en jungle met enge beestjes.

We laten ons verrassen en proberen jullie op de hoogte te houden.

Voor nu: Groeten uit Paramaribo!!!!

• 01 Februari 2010 - 11:31

Hans Marion Shiva:

geniet Samen van al het moois in Suriname. hopelijk vallen de regenbuitjes mee die we op de site zien.wij zorgen voor Jhaysa en gaan ook heerlijk genieten in het mooie Drente.geen carnaval voor ons dit jaar. hadden we wel gewild maar dan wel in Paramaribo.:lol: dikke xxx van ons

• 01 Februari 2010 - 14:53

Cobi:

Geniet van jullie vakantie in het super gezellige Suriname!!!!
    We denken veel aan jullie de komende tijd al gaan wij over een paar daagjes de andere kant op. We hebben dan samen 12 uur tijds verschil. Groetjes en alleen maar genieten. We mailen uit Bali

• 01 Februari 2010 - 15:03

Angelnepal:

Hoi meisje,

Ik ga jullie volgen vanuit India en Nepal!!!
    Héél veel plezier samen, geniet en kom gezond weer thuis!
    Tot 20 maart.

XXAngelique

• 01 Februari 2010 - 17:48

Christus:

enjoy, maar geniet met mate!

of hoe was het ook weer :)

• 01 Februari 2010 - 22:00

Heleen:

Lieve mensen, geniet van het mooie Suriname, wij houden hier in het witte winterlandschap het vuurtje wel brandend totdat jullie weer terug komen.
    Liefs uit Sint Tunnis

• 02 Februari 2010 - 12:05

Mam:

Ik wens jullie een fijne vakantie geniet er van pas goed op elkaar.En hoop dan ook gauw weer iets van jullie te horen een hele goede reis en veel liefs van mij xxxx

• 02 Februari 2010 - 14:46

Robin:

fijne vakantie!! en heelhuids terugkomen he!:)
    groeten uit beers;)

• 02 Februari 2010 - 18:39

Dianne:

Ooh wat heerlijk de zon!! Hoewel ik zonne-allergie heb prefereer ik toch echt jullie weer ver boven dat van wat wij hier hebben, weer een dik pak sneeuw en super gladde wegen....Bah!!! Dan maar enge beestjes en een allergie!!
    Geniet ervan, lijkt me een fantastisch land en een hele ervaring!
    Mijn tweede dag bij de reclassering zit erop. Gisteren was mijn eerste dag en heb ik meegelopen met een collega/vriendin en kennis gemaakt met collega's. Ik ga vooral PP's/ET's doen en dat vind ik toch wel erg leuk! Een hoop bekende namen van Buitenhegge (ik wilde te zeggen van "onze afdeling") voorbij zien komen. vandaag een hele dag training gehad in Utrecht. Een hele ervaring. Het was een training voor nieuwe medewerkers uit heel Nederland. Maar wel heavy want je bent toch 13 uur van huis. Tot nu toe valt het me niet tegen maar moet erg wennen aan het dagritme...... En dat al na 2 dagen..... hahaha. Ik mis Maashegge nu al! De sfeer bij de reclassering is toch een andere. Maar goed, ik hoop mijn draai te kunnen vinden!
    Ik wens jullie veel plezier, geniet van de mensen, de natuur, de muziek en het lekkere eten! En vooral van de zon en de warmte want hier is het zoals gezegd maar nat en koud!
    Dikke knuffel, Dianne

• 02 Februari 2010 - 21:39

René En Edith:

Keiveel plezier jullie, enne....geniet ervan, hoeft niet met mate !!!

• 03 Februari 2010 - 12:59

Cleo:

Hé Wilma en Theo. Lekker vroeg opgestaan? Goeie reis gehad? Welkom in Paramaribo. Nog een hele fijne vakantie. Groeten van drie huizen verder. XCleo

• 04 Februari 2010 - 14:16

Elleke:

Hey tejo en wilma,
    heel veel fun in suriname. Geniet ervan, maar daar twijfel ik niet aan dat jullie dat niet zullen doen.
    Gr elleke.xxx

• 05 Februari 2010 - 12:36

Joris Luuk En Yvonne:

Hier een berichtje vanaf de Sambeeksedijk, alles goed hier; Van beatle een lik een miauw van muis en zazou en 3 balkjes van
    babagidamido, gak van hans, knor van Sien en tok van kip. en een knuffel van ons. groetjes uit een zonnig st'tunnis Genietse wah

• 07 Februari 2010 - 19:22

Henk Reijs:

Hoi Wilma en Tejo
    Vanaf de costa Brava Spanje wil ik Wilma feliciteren met haar verjaardag...Daarbij een heel fijne dag gewenst.
    Leuke foto van jullie .
    Hier alles okay...Goed weer gehad,maar als ik zie hoe warm het bij jullie is......
    Geniet er samen van enne..tot schrijfs.
    Garoetekus Henk

• 08 Februari 2010 - 08:18

Shiva & Jhaysa:

vanuit hier nog van harte gefeliciteerd.Marion gisteren geen tijd gehad om een reactie te plaatsen, maar jullie wel aan telefoon gehad. super dat het weer een geweldige reis is. nu al, en jullie moeten nog zoveel zien. hier gaat ook alles kei goed. we zien er vaak weer uit als modderdoezen want de sneeuw is verdwenen en daarvoor is de modder weer tevoorschijn gekomen.vinden wij ook geweldig al die plassen. baasjes iets minder.geniet er nog van dan doen wij dat hier ook. dikke knuf van ons samen en van H&M natuurlijk. xxx:wink: