2 mei 2007 - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu 2 mei 2007 - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu

2 mei 2007

Door: Tica´s uut Costa Rica

Blijf op de hoogte en volg Tejo en Wilma

03 Mei 2007 | Costa Rica, San José

BON DIA
Daarnet aangekomen in San Jose. Baaaalen.
De terugreis is nu echt begonnen. Maar we maken even ons verhaal af. Voordat we in Tortuguero aankwamen 2 uurtjes op een boot gevaren. Door het rivieren stelsel langs de Caribische kust. Een mooie tocht met weer vele vogels, kaaimannen en apen. Helaas toen nog steeds geen luiaard. De hele groep is inmiddels al besmet met het luiaard virus. We zullen hem vinden!!!!
In Tortuguero hebben we wat tochtjes met de boot gemaakt. Varend, dobberend door een prachtige natuur. Hier hebben we wat moesson buitjes gehad. Desondanks hebben we toch veel kunnen doen en het mocht de pret niet drukken. Hier zijn we 2 nachten geweest. Vervolgens zijn we 4 uur met de boot naar Limon gevaren. En ja de eerste luiaard gespot!!! Weliswaar hoog in een boom en weining beweging maar hij was duidelijk.
Na Limon met de bus naar Cahuita. Een bevolking oorspronkelijk uit Jamaica. Het swingde hier, op elke hoek reggae musik. In Cahuita gewandeld door nationaal park, gezwommen in de caribische oceaan. Een relaxe afsluiting van onze reis.
Vandaag tijdens onze terugreis, jawel de luiaard gespot en zelfs bijna aangeraakt. De afsluiting kon niet mooier. Een LUIAARD!!! (rene, I´ve got him)
Vandaag is het uitzitten in San Jose om morgen onze vlucht van 11.25 met tussenlanding in Orlando weer richting
de Netherlands te vliegen.
We zien jullie gauw weer, maar dan op Nederlandse bodem.
Hasta Luego en Adios van de Tica´s uut Costa Rica.

• 02 Mei 2007 - 21:22

Frans:

Jaaaah Chica's,
    Het is mooi en geweldig geweest, maar nu willen we jullie graag veilig terug. Zeg maar tegen die piloot dat ie een beetje gas geeft, want het is oostenwind in Nederland.
    Als de files meevallen zullen we op tijd aan de gate staan om jullie te omhelzen. Maxima kan niet, want die moet bij Ariaan in het ziekenhuis zijn. Het wicht heeft een luchtweginfectie. Phantasialand was vandaag overigens geweldig.Het mooiste en spectaculairste pretpark tot nu toe, zeg maar Costa Rica in het klein.
    Groetjes, Frans en de kids.

• 03 Mei 2007 - 06:15

Jan V Enckevort:

Hola Los Chica`s del Juan Blanco.

Balend aangekomen in San Jose.... niet doen....het leven is één grote reis ....en..... nog steeds vakantie.
    En nu gaan jullie straks naar het land van de tulpen, klompen en kaas, de Zeeuwse waterwerken, zomers in de lente, asperges in overvloed, de hondenbelasting en meer van die fraaie typisch Hollandse dingen.
    So, fasten your seatbelts, enjoy your flight and welcome back to our beautifull country.

Hasta la pasta.

• 03 Mei 2007 - 06:52

Christus:

na alles te hebben gelezen (keer op keer) kan ik toch wel de conclusie trekken dat je een geslaagde vakantie hebt gehad. Ik gun het je van harte en ik spreek je gauw in 'brabant'. doeggg

• 03 Mei 2007 - 10:07

Gerrit:

Hoi Wilma,
    Ach we hebben hier ook luie paarden, dus welkom terug!
    Mooi dat ik weer digitaal met je mee kon reizen. Goede reis terug en tot ziens in Overloon. Ik kom vast een keertje "langs" met Anne!
    Lieve groet, gerrit

• 06 Mei 2007 - 10:49

Niels:

Hey Wilma en Marianne,

Heerlijk om weer thuis te zijn van de mooie reis. Wát hebben we veel gezien he! Ik kan niet wachten alle foto's van elkaar te zien. Het was een feestje.

Groetjes en een dikke zoen van Niels... ja en natuurlijk Sylvia (en ook de groetjes van John) ;)