Cuba land van Fidel, sigaren, salsa en son. - Reisverslag uit Havana, Cuba van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu Cuba land van Fidel, sigaren, salsa en son. - Reisverslag uit Havana, Cuba van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu

Cuba land van Fidel, sigaren, salsa en son.

Door: W'eetjes uut Cuba

Blijf op de hoogte en volg Tejo en Wilma

24 September 2007 | Cuba, Havana

Terwijl Jhaysa bij de kapper is pakken wij onze tassen, brengen laatste bezoekjes en genieten hier nog even van het mooie weer. Begin van de avond treinen we naar Amsterdam, pakken daar een hotelletje en beginnen we morgen aan onze reis naar Cuba.
Via Parijs vliegen we naar Havanna.
We hebben er heel veel zin in.
Wanneer we in Cuba een intercafe kunnen scooren houden we jullie op de hoogte van onze reis.
Garoetekus van Willy en Wilma

• 24 September 2007 - 08:30

Dianne:

Heel veel plezier en geniet ervan!''
    LIEFS

• 24 September 2007 - 12:28

Hent En Mary:

Goh ik had niet in de gaten dat het al de tijd was.
    Ben gewoon jaloers op jullie!!!
    Veel plezier en een goede vlucht, nou die heb je al gehad als je dit leest.
    Leuk dat je ons op de hoogte houd.

• 24 September 2007 - 13:49

Gerrit (apeldoorn):

Hoi Wilma,
    Ik wist niet dat je weer weg ging. Voor hoe lang deze keer? Of blijf je daar. Ik denk dat je dat wel zou willen...Ik wens jou (en je reisgenoten?)heel veel plezier.
    Lieve groet
    gerrit

• 24 September 2007 - 18:33

Bruuur En Wief:

Namens het HELE gezin,een goede vlucht en een fijne vakantie.Geniet er van, voor je het weet ben je weer terug!
    Groetjes en veel liefs van ons allemaal.

• 24 September 2007 - 19:37

Gemma:

hee lieverds..
    dank voor je sms.. we doen ons best en als we gaan knuffelen doen we er een knuffel van jullie bij oke?
    Geniet van jullie reis enne we horen/lezen wel weer
    liefs van ons allemaal

• 24 September 2007 - 20:17

Zussie & Zwager:

hallo w'eetjes.ik heb jullie om 19.50 uitgezwaait in Cuijk op station dus nu wel gearriveerd in amsterdam.voor morgen een hele goeie reis en geniet van Cuba.xxx uut loon

• 24 September 2007 - 23:14

Heleen:

he meissie, veel plezier, laat effe weten of jullie veilig zijn aangekomen! liefs uit sint tunnis

• 25 September 2007 - 06:09

L & C:

veel plezier bij Fidel en doe hem de groeten.
    groetjes Lisa en Christ

• 25 September 2007 - 08:30

Dianne:

Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad.... Terwijl hier de zon schijnt -nog wel...want ze hebben regen en zelfs hagel voorspelt, stel ik me voor dat jullie lekker op een terras zitten, borrel erbij en een dikke sigaar...hihi.... Heerlijk!
    Geniet ervan.... Ik ga verder met een puzzel maken met Yasmine van Sesamstraat....ook leuk!!! :-)
    Liefs, Dianne

• 25 September 2007 - 09:55

Heiki:

Ola Wilma en Willy...
    Zie je wel, het is jullie gelukt een internetcafe te vinden.Hopelijk gaat het goed met jullie en vinden jullie je weg in Cuba...Buena vista.Heiki

• 25 September 2007 - 10:29

Jan Van Enckevort:

Fijne vakantie en niet vergeten een sigaartje voor mij mee te nemen, alhoewel, doe maar een Cuba-libre.
    Greetz from Well sur Meuse.

• 25 September 2007 - 14:00

Monique V Geenen:

Ik wens jullie vanuit het regenachtig Duitsland en geweldige reis.
    Wacht met spanning op jullie avonturen en foto's.

Pas goed op elkaar!
    Liefs Monique

• 26 September 2007 - 19:06

Elleke:

Hey jullie,
    hoop dat jullie goed zijn aangekomen.
    geniet ervan, voordat je het weet is het weer voorbij.
    xxx elleke.

• 26 September 2007 - 21:28

Mam :

Bedankt voor het berichtje dat jullie goed zijn aangekomen.Hier alles goed hoop bij jullie ook, het weer kon beter.Veel liefs en tot wederhoren Groetjes xxxxx