27 april 2007 - Reisverslag uit New Delhi, India van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu 27 april 2007 - Reisverslag uit New Delhi, India van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu

27 april 2007

Door: Tica´s uut Costa Rica

Blijf op de hoogte en volg Tejo en Wilma

27 April 2007 | India, New Delhi

Buenos dias. Tica´s en Tico´s
Vanuit de Golf van Nicoya zijn we naar Manuel Antonio gereisd aan de Pacific Coast. Een reis van 4 uurtjes, door de laaglanden en droge gedeelte van CR. Manuel Antonio is vrij toerisch maar men heeft er een Nationaal Park. Het oerwoud komt hier uit in zee. Vele apen, vogels, leguanen, krabben. Maar tot op heden nog steeds geen LUIAARD. Rene, ik ga hem zien!!!
Een flinke wandeling gemaakt door het oerwoud met af en toe een stop aan een idylisch witte baai. Heerlijk in de oceaan gezwommen en vooral in de schaduw gelegen. Het is nog steeds erg aan de temperatuur hier. Maar bij jullie ook hebben wij vernomen. Gelukkig maar.
De volgende dag zijn we gaan raften op een rivier hoog in de bergen. Moeilijkheid graad 3 (voor insiders) op een schaal van 5
Tocht ernaar toe was al spectaculair. Klein paadjes, smalle paadjes. m.a.w. een waar O.M.G. moment.
Aangekomen kregen we een grondige uitleg over wat we vooral wel/niet moeten doen.
De rivier zag er zeer indrukwekkend uit. Schuimende koppen, klotsend water, kolkende golven. Kortom de zenuwen zaten diep in onze buiken. En niet voor niets, bij de eertste stroomversnelling donderde Saba uit ons bootje. Hij werd gered door een reddingslijn door onze bootman.
Verders verliep de tocht zonder ongelukken. Foto´s maken alles duidelijk &%$·$%&/()
Nu zijn we op dooreis naar het Caribische gedeelte. Morgen gaan we hier (San Jose) weer weg. Gaan dan naar Tortuguero voornamelijk met de boot.
Een moeras gebied met een spectaculaire natuur.We hebben er weer zin in. Tijd vliegt voorbij.
Mam het gaat echt kei goed. liefs kus.
Hasta Luego. PURA VIDA
De Tica´s uut Costa Rica.

• 28 April 2007 - 08:07

Heiki:

Hallo Tica.s. Fijn dat jullie trip fijn verloopt.Vooral het raften lijkt mij wel wat,bang geweest?Zou het zlf niet zo gauw meer doen hahaha...Ben benieuwd naar e foto's(weer).Bij terugkomst even een belletje en ik kom kijken.Keileuk allemaal. Ik ben 2 mei weer terug in Nederland. Dus...zet de ......maar koud. Groetjes lui(paar)djes.....

gr Heiki

• 28 April 2007 - 10:09

Lianne:

geweldig dat het allemaal zo goed gaat ,sorry dat ik niet de de andere mail heb gereageerd, flink de griep gehad en een week geen computer aangeraakt,ik vertrek morgen (zondag) voor 5 dgn naar Lourdes,met ons pap en broer en zus,volgens het program veel kerken dus ik zal voor jullie bidden (kan nooit geen kwaad) nog een fijne tijs dar en een prettige terugreis,zie je weer,dan praten we live bij, groetjes en blijven genieten.

• 28 April 2007 - 17:52

Christ:

heej, na al die verhalen tot dusver moet ik toegeven dat ik wel een beetje/erg (streep door wat niet van toepassing is) jaloers ben :P. Maar IK woon nog wel op de sambeeksedijk haha groetjes en veel plezier nog doeggggg

• 01 Mei 2007 - 09:31

Zussie & Zwager:

he Tica's.hier dan ook eindelijk een berichtje van de HD 51.geweldig dat het daar weer allemaal zo fantastisch gaat. JALOERS?hoe kom je erbij.wij zitten ook op een geweldig plekje met ook zeer veel zomerse temp.ideaal voor al onze klusjes.daarom ook druk.maar nog steeds alles goed.nog gefeliciteerd met je dochter die het ook goed maakt.2 jaar alweer.morgen die van ons en dan woensdag alweer de laatste les voor het examen zondag.misschien kan je daar beetje oefenen met de luiaardjes.of heb je ze nog niet gezien?
    dikke dikke kus van ons en tot vrijdag alweer.(wat vliegt de tijd,maar wel fijn als je erweer bent).xxx

• 01 Mei 2007 - 17:54

Tiny:

toch zeker allebei wel een camel gerookt na die stoere raft-tocht?
    hier de laatste weken en loodjes (werken) voor onze reis naar canada.
    tot ziens!