Bunita!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu Bunita!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu

Bunita!!!!!

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Tejo en Wilma

30 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Kon ta bai???

Tejo 2 uur later dan gepland stond opgehaald van de airport.
Hij had de aansluiting gemist in Curacao, kwam om 17.30 aan.
Goedgemutst en er volop zin in.

De afgelopen dagen ons dan ook vermaakt.
Alles relax, maar dat gaat ook niet anders, elke dag zo'n 30 graden.

Samen al veel van het eiland gezien.
Afwisselend gaan we op onderzoek uit met de auto of al snorkelend in de Caribbean.

De flora en fauna is hier overweldigend. Daar tussen door sjokken de ezels, gieten, leguanen en hagedissen. Vogels alsof je in een tropische voliere zit.

Zo af en toe het nieuws volgend werden we een beetje bezorgd om onze sister en "brother" in Jamaica, v.w.b. de orkaan Nicole.
Gelukkig kregen we ze al gauw aan de telefoon en maakten ze het naar onder omstandigheden goed.

Hier op Bonaire is van geen orkaan sprake en zijn we blij met af en toe een lekkere bui!!!

Zometeen gaan we naar het Donckey Sanctuary Bonaire.
Het opvangcentrum dat zich bekommerd om oude, zieke en gewonden ezels. We zijn benieuwd.

Tot ons volgend nieuws vanuit hier,
Te aki rato

Ayo, Tejo en Wilma

• 30 September 2010 - 18:24

Richard En Cobi:

Ha Tejo,
    Welkom in Bonaire!!Geniet van jullie vakantie. Wilma jij ook een dikke knuf van ons.

• 01 Oktober 2010 - 11:31

Heleen:

Ik kijk nu al uit naar je reisverslag in de vorm van foto's. Geniet ervan met zijn tweetjes, ga ik hier proberen de storm Wilders in de juiste proporties te zien.... dikke kus van Heleen

• 01 Oktober 2010 - 13:57

Tiny:

Enjoy!
    Dat snorkelen op Bonaire staat ook nog op mijn lijstje. Moet fantastisch zijn. Ik morgen naar de sauna. Ook lekker warm.

• 01 Oktober 2010 - 16:31

Christus:

klinkt perfect!!!

Tejo... weet je nog wat we snachts buiten vonden net voordat we aanreden? (op jouw grind). Er zijn iig vragen over gesteld door de buren :)

GROETEN EN HEEL VEEL PLEZIER SAMEN!!!

• 01 Oktober 2010 - 21:19

Jolanda.bardoel@gmai:

hey,klinkt allemaal lekker...veel plezier en tot gauwxxxxxx

• 01 Oktober 2010 - 23:36

Helmie, Trudie, Hans, Marion :

hallo
    wij weer veilig thuis in het o zo mooie maar wel koude Overloon. we hebben toch na alle omstandigheden een super vakantie gehad. en wat je zegt weer een ervaring rijker met zo'n tropische storm. ja dat zeg ik nu pas. nu ik veilig thuis zit met m'n rummetje. en ook hier smaakt ie goed. ik heb mijn www.ayboshiva.waarbenjij.nu ook weer bijgewerkt dus iedereen is weer op de hoogte. met foto's dus ben je nieuwschierig???
    maak er nog iets moois van en vooral geniet.
    dikke XXX van ons en natuurlijk een vette Knuf van die Jhaysa die hier nu samen met Shiva languit liggen na een supervakantie samen met Aybo en af en toe Elvis.
    XXX

• 09 Oktober 2010 - 12:19

Joyce:

kijk je uit voor dengue muggen?? zus van een vriendin van mij is op huwelijksreis geweest in curacau, nu net 1 week terug. Ligt in het Radbout met Dengue, bloed transfusie gehad en ligt op IC.

Heftig...kijken jullie aub uit!

xxx

• 09 Oktober 2010 - 17:37

August:

Nog niet aftellen jullie daar hoor dat doen wij wel.Genieten en pak de momenten nu het nog kan.Doei theo en Wilma...op naar een veilige thuiskomst!

• 12 Oktober 2010 - 15:20

August:

Goede terugreis Theo en Wilma,tot gauw!

• 15 Oktober 2010 - 13:51

Augurk: