23 februari - Reisverslag uit Monte Verde, Costa Rica van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu 23 februari - Reisverslag uit Monte Verde, Costa Rica van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu

23 februari

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tejo en Wilma

23 Februari 2007 | Costa Rica, Monte Verde

vervolg Costa Rica
Hallo allemaal,
Heel mooie tocht gemaakt per katrol. Van boom tot boom,voorbij gaand aan mooie natuur. Het Jane gevoel kwam even ter sprake.Afstanden tot 900 meter per katrol doen,keimoi.....
Vandaag zetten we onze onze reis voort en gaan we van Monte Verde naar Aranal, waar we een werkende vulkaan gaan bekijken.Ook zou het een bijzonder schouwspel zijn om dit ( bij helder weer),in de avond te zien (gloed van de stenen).Onder de site van Reneenedith hebben we foto's geplaatst, die we hebben gemaakt. Maar...dit is nog maar een tip van de sluier...De rest-foto's zijn bij terugkomst ter inzage te zien...voor de liefhebber.
Wordt vervolgd bij een volgend internetcafe.....Keigaaf om zo een ieder op de hoogte te brengen en..te houden. Leuk dat jullie berichtjes sturen.....Liefs en knuf van die Tica uit Costa Rica en de groetjes van Rene, Edith en Henk.

• 23 Februari 2007 - 18:25

Gerrit:

Hoi Wilma, Mooi om zo op de hoogte te blijven van je reis. geniet verder....
    Liefs Gerrit

• 23 Februari 2007 - 21:14

Joyce:

jaja,,ik hou je in t oogje!! wel al veel gezien gelukkig!enne in arnhem was t toppie!xxxx

• 23 Februari 2007 - 22:12

Yvonne :

Hoi Jane!!
    Kunnen geen foto's vinden misschien in Tarzan zijn junglehut laten liggen???
    Geniet maar lekker want voor je het weet zit je weer in een hutje in het bos met nieuwe buurtjes!

• 23 Februari 2007 - 22:16

Lianne:

toch niet de slechtste werk gever gezocht destijds (thijs)meisje geniet je verdient het,ik ook maar ja,komt misschien nog ooit als ik meen dat ik hier weg kan

• 24 Februari 2007 - 12:37

Tejo:

Moi dat het daar zo moi is en dat jullie het ook goed naar de zin hebben.Hier ook kei moi lekker weer strand lekkere drankjes goed eten shjit ik zit te dromen hier gewoon klote weer. De kleine praten geleerd ze vertelde dat ze misschien wel bij mij wilde blijven.De groeten aan de rest.
    Wees gegroet ONS

• 24 Februari 2007 - 18:05

Mam:

hoi

• 24 Februari 2007 - 18:39

Gemma:

wat gaaf om zo het reisverslag te kunnen volgen..
    geniet er nog van
    liefs gem

• 24 Februari 2007 - 20:02

Je Bijna Buurtjes:

hoi zussie en reisgenoten.
    geweldig zoals jullie daar genieten. wij genieten ook maar dan toch anders.ons huisje in kuuk is bijna leeg.vandaag flinke werkploeg bezig geweest.bij jou op de HD is het anders daar staat het lekker vol.maar geen zorge dat is weg voordat je thuis bent.wij nu moe bij mam aan biertje. thuis geen bank meer.alles gaat goed hier.heb je mam haar berichtje gelezen staat bij 14 febr.? geniet nog doen wij dat ook maar dan onder andere omstandigheden. dikke xxxx van ons en pootjes van onze meiden.

• 25 Februari 2007 - 13:40

Noortje:

Goed te lezen dat je het naar je zin hebt. Ben benieuwd naar de uitgebreide verhalen straks in het bos.
    Goede reis en liefs, ook namens Deana, Noortje

• 25 Februari 2007 - 14:10

Ome Christ + Door :

Op het ogenblik is je Moeder hier op bezoek.
    Daarom dit berichtje naar jou toe.
    Je bent wel een stevige meid na zo1n operatie.
    Gegroet en veel plizier nog in costarica.
    DOOEI dOOR & cHRIST.

• 25 Februari 2007 - 14:57

John En Greet:

Wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat Wil, we zijn erg benieuwd naar de foto's. Hier is het shit weer tussen de buien door een eindje gewandeld met de honden, John is werken heeft het erg goed naar zijn zin, al een enkele keer een aanvaring gehad met de patienten maar dat hoor je nog wel. Wat is de naam van de site van Rene en Edith zodat we daar alvast foto's kunnen bekijken.Nog een hele fijne vakantie allemaal samen daar.
    Groetjes en xxx van de Rodevoort

• 25 Februari 2007 - 18:53

Netty:

Blijf vooral genieten.
    Groetjes en liefs van ons , knuffel van thara.