zondag 18 februari - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu zondag 18 februari - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu

zondag 18 februari

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tejo en Wilma

18 Februari 2007 | Costa Rica, San José

hallo hier costa rica
na een goede vlucht tegen 22.00 sçvonds aangekomen in san jose.
we werden opgewacht met auto door peter en naar zijn lodge gebracht. een biertje en al gauw naar bed. smorgens werd onze auto bezorgd een Toyata prada 4wiel. iets een bak. Tegen 12.00 bij Peter en Flor weggegaan na veel tips en goede ideeen. De hele dag met veel tussenstops naar het zuiden van Costa Rica gereden. Tegen de avond áangekomen bij Ton en Anja. De lachende aap. Iets geweldige plek, midden in de middle of nowere. Super. Ook daar werden we gastvrij ontvangen met een drankje en werd onze lodge aangewezen. Hoe mooi kun je wonen. Na een doche, drankje relax aan het zwembad in hangmat svonds bij de buurtje pizza gaan eten. Op tijd naar bed om morgen door de mangrove naar Corvado te varen. Een geweldige tocht. Onderweg apen, krocodillen, kaaimannen en heel heel veel vogels in alle soorten, kleuren en maten. De tocht op zee waar we hoopte walvissen en dofijnen te zien helaas, geen van alle gezien. Wel met vol speed over de golven. In Corvado een trekking gemaakt van ongeveer 3 uurtjes. Erg mooi, brulapen, toekans, vreemd soort varken ect. Ik wordt geroepne, we gaan vertrekken. het wordt al donker en we moeten nog een eindje rijden en met licht zie je meer. Onderweg veel te zien. Geen minuut vervelen we ons. Hebben het erg goed naar onze zin. Misschien morgen verder. Van uit hier Heel veel liefs en knuf.

• 19 Februari 2007 - 06:20

Gerrit Nellissen:

Hoi Wilma, Te gek zeg die tocht, wel kicken. Ik ga zo een douchie pakken (het is nu maandagmorgen 7.00) en dan via de welgelegenbrug naar mijnn werk. Da's minder spannend.Afgelopen donderdag hebben Anne en ik onze eerste workshop familieopstellingen gegeven. Dat was wel spannend (voor mij tenminste). Jij nog veel plezier met je tocht. Zo te lezen ken je er al verschillende mensen. Ik lees je avonturen wel weer. Tot volgende keer.
    Liefs Gerrit

• 19 Februari 2007 - 12:15

Dianne :

Goh....dat klinkt allemaal erg gaaf of vet cool; zoals Yasmine zou zeggen. Gisteren hebben wij ook apen, krokodillen, toekans etc gezien...dat wil zeggen: op de praalwagens in de Helmondse optocht! Er reed ook een soort Hans en Grietje-huisje in de optocht mee -je kent het wel vol snoep en koek geplakt- en Yasmine wilde persé op die wagen. En ja dat gaat natuurlijk niet.... En toen was voor haar het carnavalsfeest ten einde...En wilde ze naar huis.... Verder niet veel bijzonders te melden....het weer is grijs en grauw. Have fun!
    Dianne

• 19 Februari 2007 - 12:40

Loesa En Christus:

heeej, klinkt egt supervet wat je daar allemaal ziet! we hopen dat je een leuke tijd hebt PS: kun je ook foto's zetten op die site? Groetjes lisa en christ

• 19 Februari 2007 - 17:14

Nieuwe Buurtjes:

wat klink het allemaal weer geweldig.wij net terug van tejo & jhaysa. alles gaat goed hier.vandaag geen carnaval voor ons. nachtdienst en dan morge 11kroegetochten.laatste dag alweer.geft niks dan druk pakke en op naar overloon.xxx en have fun.

• 19 Februari 2007 - 18:49

André:

Ha lief,

het gaat goed met je geloof ik? het is je gegund van harte. hier veel gebeurd ondertussen, maar laat ik je weten als je terug bent en spreken we snel weer af oké. Ben de afgelopen week heel druk geweest, mijn moeder is vorige week zaterdag plotseling overleden. was dus een hoop geregel allemaal, maar geen paniek zowel mijn zus als ik hebben er vrede mee. ze was zwaar aan het dementeren, maar toch onverwacht. geniet er maar lekker van en we zien elkaar zeker als je terug bent, afgesproken.
    Kus André

• 19 Februari 2007 - 19:58

Tiny:

alweer een trekking van 3 uur?
    en dat zonder blinde darm? gaat goed dus!
    ik functioneer nog op halve kracht: als ik de trap oploop, hijg ik hader dan toen ik in 1993 in de Himalaya boven de 5000 m liep.
    het komt goed!
    kus
    tien

• 20 Februari 2007 - 12:22

Gemm A En Karlijn:

ha wilma,
    wat een avontuur beleef jij daar, en wat fijn dat je gezond en wel toch aan de reis kunt deelnemen...
    wij beleven het grote carnaval avontuur al vanaf vrijdag, vandaag laatste dagje en dan de rest van de week bijrusten...
    leuk de carnaval, maar o zo vermoeiend!!!!
    veel liefs van ons

• 23 Februari 2007 - 22:10

Lianne:

tof,dat het allemaal zo goed bevalt,soory voor de late reactie we hadden tijdelijk geen internet