14 februari - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu 14 februari - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu

14 februari

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tejo en Wilma

14 Februari 2007 | Costa Rica, San José

Morgen laatste bezoek voor controle naar ziekenhuis en dan heb ik echt het gevoel dat onze reis kan gaan beginnen. De blindedarm is eruit dus daar krijg ik geen meer mee. Vrijdag morgen vertrekken we om 9uur naar Schiphol, om 14uur gaan we de lucht in. Sávonds rond de klok van 22uur (plaatselijke tijd) 7uur tijdsverschil (daar vroeger) komen we aan in San Jose.
Via deze site gaan ik jullie op de hoogte houden. Tot dan!!!

• 14 Februari 2007 - 17:47

Gerrit:

Wat een geluk eigenlijk dat je die blindedarmontsteking niet op je reis hebt gehad. Ik wens je heel veel plezier etc. op je reis!!
    lieve groet Gerrit

• 14 Februari 2007 - 18:35

Joy:

Hey buurvrouwke!leuk n site! sorry dat ik weinig heb laten horen, was ff druk bij mij, ben aan t proberen van opleiding te wisselen duss.....afwachten veel plezier daar!! liefs xxx je buurmeisje

• 14 Februari 2007 - 18:43

Tiny:

professioneel hoor, een eigen site. ik ga het met belangstelling volgen! mooie reis en kus van 10

• 14 Februari 2007 - 20:00

Mam & Zussie:

wij hier vanuit Cuijk wensen jullie een heerlijke welverdiende reis toe.geniet ervan.en als je dan terug komt heb je nieuwe buurtjes.xxx

• 14 Februari 2007 - 21:24

Hans Peeters:

He Wil,

Je kunt ook maar beter zo licht mogelijk vertrekken. Goed dat je die zeurdarm in Holland achterlaat. Weer een zorg minder. Het ga je goed meid, en...geniet..
    Kus hans

• 14 Februari 2007 - 21:27

JOHN & GREET:

NU EVEN GEEN WARME BUIK GEVOELENS MEER, MAAR VROLIJK IN JE HOOFD, EEN HELE FIJNE REIS EN WE GAAN JE VOLGEN. GROET VAN DE ROOIE VOORT KUUK

• 14 Februari 2007 - 22:45

Heleen:

Lieve Wilma,
    Ga vooral GENIETEN van je trip!!!!!
    Ik volg je wel via deze site. Als je straks weer thuis bent, buurten we opnieuw verder.
    Dikke warme knuf van Heleen

• 14 Februari 2007 - 23:58

Tejo:

kzieje nog

• 15 Februari 2007 - 14:43

Yvonne:

Veel plezier en vooral veel genieten, de groeten aan Henk en Rene plus vriendin

• 15 Februari 2007 - 15:39

Edwin:

Héééééle goeie reis...
    tot aan Schiphol morgen.
    Zie je daar dan nog wel even Om je een verdere goeie reis te wensen!!!

Groetjes,

edwin

• 15 Februari 2007 - 18:31

Hans(zwagertje):

hoi meiske,ik weet niet of ik je nog hoor of zie dus via deze weg wens ik je een hele fijne vakantie.en als je terug komt zijn we buurtjes.geniet er maar lekker van,heb je wel verdient.liefs van buuf en bumie xxxxxx

• 15 Februari 2007 - 21:53

Lianne:

super dat je nu echt gaat wij wensen je alles wat je nodig hebr of denkt te hebben, denk eraan'"geniet" tot dan dan

• 16 Februari 2007 - 10:12

Christoffel :

heej willema veel plezier als je daar dan eindelijk aankomt :P groetjes christ en lisa

• 17 Februari 2007 - 16:45

Zussie:

voor iedereen die het wil weten. ze hebben vandaag gebeld vanuit C.R.de reis was prima verlopen en alles gaat goed. ze hebben een heerlijk weertje, maar gelukkig hebben wij ook een zonnetje en ideaal carnavalsweer.groetjes dikke x

• 18 Februari 2007 - 17:17

Anny.corkuijpers@het:

Hartstikke leuk dat het nu door is gegaan.Veel plezier,mooi weer,lekker eten,enz.Groetjes C&A

• 18 Februari 2007 - 20:34

Moetie:

Fijn te horen dat het goed gaat geniet met zijn alle. Hier gaat alles goed Volop carnaval Groetjes en een dikke kus van mij.

• 23 Februari 2007 - 22:28

Moetie:

Wat fijn te horen dat het met jullie allemaal goed gaat.En wat hebben jullie al veel gezien Wilma gaat het ook goed met jou doe maar rustig aan laat je maar verwennen door de rest.wilma dindag waren we naar Utrecht geweest was heel mooi,maar wie troffen we in de trein Elle die ging een maantje naar Thailand dus dat is ook niet gek of wist je daar van, veel groetjes van haar en haar vriend.Je Zus en zwager zijn heel druk met verhuizen konden zelf niet meer op internet dus hierbij veel liefs en groetjes van hen.Ze hebben morgen veel hulp van vrienden en broers. Hans heeft veel last van zijn rug dus die moet rustig aan doen.Het weer is een dag mooi andere dag regen.Ook mooie plaatjes van Rene bedankt.Wacht op jou foto`s Verder hier alles goed de groetjes aan iedereen Veel liefs van mij xxxxxxxx

Moetie