China Nepal Tibet - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu China Nepal Tibet - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu

China Nepal Tibet

Door: Marianne en Wilma

Blijf op de hoogte en volg Tejo en Wilma

07 September 2011 | Nederland, Amsterdam


Vandaag start onze reis naar China, Tibet en Nepal.
Via jhaysa.waarbenje.nu proberen we jullie op de hoogte te houden.
Wij hebben er zin in!!!!!!!!!

Tot later, garoetekxs Marianne en Wilma

  • 07 September 2011 - 07:21

    Christus:

    Heej Wilma!!! en Marianne :)

    Heel veel plezier gewenst. Houd ons op de hoogte, en als altijd zal ik weer een trouwe lezer zijn van je/jullie verhalen!

    Groetjes Christ

    ps: helaas heb ik je feestje gemist, maar ik zoek je wel op als je terug bent


  • 07 September 2011 - 07:30

    Margreet:

    Goeie reis! Leuk die stip op je voorhoofd Marianne ;-) en zou maar wat dikke truien meenemen.... Grtz. M

  • 07 September 2011 - 07:34

    Henk :

    Hallo Wilma en Maianne, (globetrotters )

    Op naar eeen veelbelovende reis.
    Lijkt me keimoi om Tibet te beleven...
    Geniet ervan !!!
    Vrijdag a.s. tot 20 sept naar Tunesie, Zou ik gebruik kunnen maken van een internet dan lees ik jullie .....
    Groetjes Henk

  • 07 September 2011 - 08:15

    Marieke W:

    ik ga mijn best doen om jullie vanuit hier te volgen. GENIET van de vakantie en ik zou snel merken of t kaarsje me gaat helpen.

    kus

  • 07 September 2011 - 08:34

    Heleen F :

    Nou dames, jullie vertrekdatum was even ontsnapt aan mijn aandacht...dus ik(we) wensen jullie veel plezier, weinig hoogte ziekte en veel succes, geluk,plezier bij alles wat jullie nog meer van plan zijn. Heleen en Jean

  • 07 September 2011 - 08:59

    Mies:

    Ik wens jullie en hele fijne tijd. Ik heb mijn eigen reisverslag van deze reis twee jaar geleden tevoorschijn gehaald om nog beter met jullie mee te reizen en het zo zelf nog eens dunnetjes over te doen.
    Ben benieuwd!
    Liefs,
    Mies

  • 07 September 2011 - 09:08

    Michiel:

    Heel veel plezier dames,

    Kom tot rust, vindt verlichting en kijk uit voor de Yeti. In ieder geval benieuwd naar alle verhalen.

    groeten,
    Michiel

  • 07 September 2011 - 09:54

    Ellen :

    hallo dames...volgens mij zitten jullie nu in het vliegmachien.opweg naar peking heg een goede vlucht en een mooie tijd daar ik zal jullie volgen dikke kus x ellen

  • 07 September 2011 - 10:08

    Jan Van Enckevort:

    Heel veel reisgenot en goej weer.

  • 07 September 2011 - 10:45

    Rene En Leni:

    Hallo Wilma en Marian.
    Wij zijn jalours. Geniet van de natuur, cultuur en die ontzettend hoge bergen.
    Jullie staan bij de favorieten.

    Groet.

  • 07 September 2011 - 12:41

    Annemarie:

    Was ik toch weer te laat om te sms-sen en jullie een hele fijne, mooie trip toe te wensen met bijzondere ontmoetingen. Liefs Annemarie

  • 07 September 2011 - 12:58

    Harry En Jolanda:

    Geniet ervan, wij zullen jullie volgen. Doe ze de groeten op het Himalaya.

    veel plezier

  • 07 September 2011 - 13:17

    Mary:

    Goeie reis!

  • 07 September 2011 - 13:24

    Martien En Maria Ove:

    Heel veel reis plezier
    tot ziens Gr

  • 07 September 2011 - 14:02

    Paul:

    Hallo Wilma,
    Ik was dan wel niet op je feestje, maar dat betekent niet dat ik je niet heel veel plezier wens op deze reis! En ik vind het ook erg leuk dat je toch aan me gedacht hebt bij het versturen van dit bericht. Ik ben echt benieuwd naar jullie ervaringen. Heel leuk dus dat ik mag meelezen. En als je terug bent kom ik beslist een keer de foto's kijken natuurlijk!
    Groetjes,
    Paul

  • 07 September 2011 - 18:06

    Greet[z]John:

    ,

  • 07 September 2011 - 18:08

    Greet[z]John:

    Marian en Wilma;

    ,

  • 07 September 2011 - 18:09

    Greet[z]John:

    Prettige vakantie, let goed op jezelf. Doe geen dingen waar je later spijt van zou krijgen. Doe alle dingen die je wil zodat je later geen spijt zal krijgen.

    [Hierboven hadden we een chinese tekst, maar die pakt die niet, jammer toch]

  • 08 September 2011 - 03:31

    Cees Berends:

    HOLA, OP NAAR HOPELYK EEN TEGEKKE TYD SAMEN DAAR MET VEEL NIEUWE AVONTUREN. GENIET ER VAN .SALUDOS.

  • 08 September 2011 - 11:45

    Cleo:

    Hee dames goeie reis gehad? Ik ga je missen Wilma. Hele fijne tijd daar. Ben benieuwd naar jullie avonturen. XCleo

  • 10 September 2011 - 14:24

    Mam, Hans & Marion:

    he meiden. zoals gelezen hebben jullie een goeie reis gehad en is het avontuur al begonnen. vandaag hier ook een broeierige warme dag. donderdag een aardbeving gehad in ons landje. mam zat achter de computer te schudden.:? wij in het bos niets gemerkt. zo'n 2 uurtjes geleden Jhaysa opgehaald bij de trimster. en oooooo wat is ze mooi. het is weer net als 6 jaar geleden een lief puppy met trouwe oogjes. maar de streken heeft ze toch nog gehouden. ligt alweer bij de voerbak en ze heeft de buurt al laten weten dat zij de boel hier bewaakt. helaas kan ik geen foto meesturen. je wordt op slag weer verliefd.:roll:
    geniet van jullie droomreis en hopelijk kunnen jullie ons op de hoogte houden.donderdag heb ik een afspraak met Marc. ik zal jullie reisverslag meenemen en wie weet zijn jullie zelfde tijd op het dak van de wereld.
    dikke xxxx van Mam H&M en vette knuf van Jhaysa & Shiva

  • 11 September 2011 - 08:09

    Ton & Ine:

    Hoi Wilma & Marianne,

    Maak er een onvergetelijke reis van, en we blijven jullie volgen via deze site.

    Groet Ton & Ine.

  • 11 September 2011 - 15:59

    Edwin:

    Jullie gaan echt het klooster in....? Haha, veel plezier!

    Edwin

  • 13 September 2011 - 09:41

    Maria En Martien :

    Wij wensen jullie een mooie vakantie
    mooi op het rechte pad blijven.
    tot ziens in overloon

  • 14 September 2011 - 16:07

    Robin B:

    ik ga jullie zeker volgen.
    veel plezier aan de andere kant van de aarde!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tejo en Wilma

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 38122

Voorgaande reizen:

18 Maart 2014 - 11 April 2014

Hari yang baik

13 November 2012 - 05 December 2012

Ethiopie

07 September 2011 - 01 Oktober 2011

CHINA TIBET NEPAL

17 September 2010 - 14 Oktober 2010

BONAIRE - CURACAO

03 Februari 2010 - 25 Februari 2010

SURINAME

13 Maart 2009 - 03 April 2009

INDIA NEPAL

16 Februari 2007 - 06 Maart 2007

COSTA RICA

Landen bezocht: