Ni Hao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu Ni Hao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tejo en Wilma - WaarBenJij.nu

Ni Hao

Door: Marianne en Wilma

Blijf op de hoogte en volg Tejo en Wilma

12 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Na een vlucht met Lufthansa van 1uur 10 min.en 8uur 45 minuten geland in Beijing. Stad met 16 miljoen inwoners. Eerste indruk groot, groter en nog groter!!!!
Indruk heeft gemaakt; plein van de Hemelse Vrede, Verboden stad, Hutons, Chinese muur, Zomerpaleis en de Tempel of Heaven. Een avondvoorstelling van Acrobatic bijgewoond die ongelofelijk, bizar en spannend was. Hotel in Beijing goed. reisgenoten (!!!) vertellen we later. Eten formidabel, kilo's (!!!)
Afgelopen nacht met de trein van Beiijng naar Xi'an. Spektakel in onze slaapcoupe met de nodige drankjes en gasten veel lol met weinig slaap.
Vanmorgen geariveerd in Xi'an. De drum en bell tower bezocht. Gezellig door een moslimwijk gekuierd. Morgen gaan we naar het terracotta leger bezoeken. Hier kijken we naar uit. Een hoogtepunt voor ons in China.

Zoals jullie horen van ons gaat het allemaal super goed!!!!
Nog geen ruzie gehad, nog steeds gezond en verheugen we ons op het dak van de wereld!!!!!!!!!!!!

Garoetekxs van Marianne en Wilma

• 12 September 2011 - 12:47

Joyce En Ron:

Hey buurtje! Na een lekker feestje een mooie reis maken! ;) Wat ben je een bofkont! en als je terug bent weer een party! :) :) :)
    Mooie eerste indruk van het land al vraag ik me af....bejjing ligt dat in china? Zo ja..wat doen jullie daar?? Tibet was toch de planning? Wel tof om de muur en het terracotta leger te zien! Ennn..............Anne en Ronny hebben een kleine vent! Drees!! :)

Kus Ron en Joyce

• 12 September 2011 - 12:50

Mary:

Klinkt verrukkelijk.

• 12 September 2011 - 13:09

Raymond:

Party-animals! Gelijk de chinese spoorwegen op zijn kop zetten! Jullie hebben al veel gezien zeg. Moordend tempo!Ben benieuwd naar de verhalen over de reisgenoten....Moet er eerst e.a. door de censuur? Zit je in china goed.
    Goeie keuze: dynamiek aan begin en comtemplatie op het "dak".
    grt. Raymond

• 12 September 2011 - 13:42

Christus:

Hej buufke,

zoals gewoonlijk mijn advies om te genieten!!! maar dat lukt zo te horen PRIMA.

gegroet en welterusten

@joyce... zow zow ... topografie :) haha

• 12 September 2011 - 15:49

Laura:

fijn om te horen dat het goed gaat en jullie zo genieten:)!
    nog heel veel plezier

dikke kus

• 12 September 2011 - 20:01

Marc Smits:

Hoi Wilma
    Mooie reis China Tibet Nepal.
    waneer zijn jullie in Lhasa op het dak van de wereld?
    Ik ben er volgende week woensdag 21 september voor 4 dagen.en dan vertrekken op de fiets naar Khatmandu.
    Jullie veel plezier en geniet er van.

Je neef marc smits

• 12 September 2011 - 20:20

Jan En Angelique:

Hey ladies,

klinkt super allemaal! Bewaren jullie wel wat energie voor Tibet en Nepal?

Groetjes,
    Jan en Angelique

• 12 September 2011 - 22:06

Heleen Uut St Tunnis:

Ha ladies, klinkt weer geweldig!! Zorg dat je gezond blijft en GENIET van al het moois wat jullie weer tegenkomen.
    Liefs uit een herfstig sint tunnis, Heleen

• 14 September 2011 - 18:11

Theo En Marian:

Zat er bij het eten sambal bij?

Mooi dat de reis voorspoedig verloopt. Doe die miljoenen chinezen niet de groeten, wel de Tibetanen. En als Brad Pitt nog toevallig daar is, wil Marian dat je hem speciale groeten doet.

Wees allebei voorzichtig, chinezen eten alles.

Geniet nog, snuif alleen cultuur, en nog een voorspoedige verdere reis.

• 15 September 2011 - 11:48

Michiel:

Klinkt allemaal erg indrukwekkend, veel verhalen voor de kleinkinderen hoor ik wel.

Hier net met Kenneth geluncht.

groetjes,
    Michiel